نگاه تو

روبروی من بشین عاشقونه نگات کنم                     ازته دل دادبزنم اسم توروصداکنم

نگاه مهربون تودنیامواروم میکنه                             اون صدای لطیف توکارهاروآسون میکنه

وقتی میای پرمیکنه خونه روازبوی بهار                    عکسای روی طاقچمون اونجامیمونه یادگار

عشق من باتوعوض شدلحظه های زندگیم             قول دادی پیشم بمونی ازجدایی هانگیم

باتونورتازه روشن شدتوی اتاق من                        اینومیدونی عزیزم؟توبهترینی واسه من

آره عاشقم ولی عاشق روی ماه تو                      منوآروم میکنه قشنگی نگاه تو

وقتی ماپیش همیم غصه هاپرمیزنه                      وقتی خوابی دل من میادبهت سرمیزنه



نظرات شما عزیزان:

SARDARPEYMAN
ساعت11:53---3 آبان 1394
سلام وب خوب با مطالب زیبا داری موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 20 مهر 1394برچسب:, | 19:57 | نويسنده : شبنم |